Vi bruger cookies!

folkebladetlemvig.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.folkebladetlemvig.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Politik. Lyt til de unge

Politik. Lyt til de unge

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Bitten Kvist Jakobsen, Energivej 3, Struer. Konservativ kandidat, Struer
Billede
Debat. 

Debat: Vores partiformand Søren Pape, valgt i Vestjylland, har været på tur langs vestkysten. Vi fik en positiv status på rigets tilstand, og om vigtigheden af et solidt Vestjyllands fod aftryk fra Orla Østerby på Borgen. Orla Østerby er vores lokale folketings medlem fra Struer-Lemvig kredsen.

Søren Pape gav os tid til at stille spørgsmål. Vores partiformand gav på bedste vis svarene på mit spørgsmål: Hvordan får vi som parti de unge 1. gangs vælgere til at blive engageret i samfundet, herunder konservative løsninger på hverdagens problemstillinger.

Jeg hæftede mig ved ord som: Alle har brug for, at høre til. At have værdier. Være del af noget større. Derfor skal man ikke negligere vigtigheden af brug af de sociale medier for at nå de unge vælgere. Vi skal møde de unge åbenhjertigt, og troværdig, være engagerede kommunalpolitikere, som vil prøve at gøre en forskel i Struer kommune.