Vi bruger cookies!

folkebladetlemvig.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.folkebladetlemvig.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Winefamly snuppede guldprisen

Winefamly vandt to priser ved årets uddeling af e-handelsprisen. Foto: Mikkel Jezequel

Winefamly snuppede guldprisen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Årets vindere af e-handelspriserne 2017 blev uddelt torsdag aften, og her kunne Holstebro-baserede Winefamly bryste sig af hele to priser.

Holstebro: Flotte resultater med innovative løsninger, der skaber værdi for både kunder og virksomheden selv. Det var en af årsagerne til, at Holstebro-baserede Winefamly torsdag aften kunne købe med hele to priser ved dette års uddeling af e-handelspriserne i København.

Winefamly vandt prisen "Bedste B2C-virksomhed med onlineomsætning op til 30 mio. kr." og "Guldprisen", og snuppede dermed to ud af samlet set 13 uddelte priser.

- Vi er så overraskede og så glade for den her pris. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at vi allerede nu skulle vinde så stor en pris, og det bekræfter os i, at vi skal fortsætte med vores arbejde. Men først skal vi fejre det med champagne - og vin, siger en overrasket og glad Thomas Pedersen fra Winefamly ifølge en pressemeddelelse fra FDIH, der uddeler priserne.

Guldprisen-juryen består af e-handelseksperter, der roste Winefamly for de imponerende resultater.

- Winefamly mestrer logistikken, involverer brugerne og har leveret imponerende resultater fra dag 1. Det er opskriften på en sund forretning, som har internationalt potentiale. De har ikke hældt gammel vin på nye flasker, men derimod skabt innovation i en traditionel branche til gavn for både leverandør, virksomhed og forbrugere, forklarer Niels Ralund, adm. direktør i Foreningen for Dansk Internethandel, som står bag E-handelsprisen, i pressemeddelelsen.

680 gæster var med til at fejre dansk e-handel i København torsdag aften. Blandt de andre vindere af de 13 priser kunne man blandt andet finde Unisport og sexshoppen Sinful.

 Winefamly åbnede dørene for deres kunder i december sidste år. Siden da er det gået stærkt med en omsætning på over ti millioner kroner og 4000 abonnenter.