Annoncørbetalt indhold

Din online succes kan kræve en god webshop

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Ønsker du at få succes online, skal du have en god hjemmeside, evt. en god webshop og gøre meget ud af digital marketing. Og du skal også have et produkt eller en ydelse, folk faktisk efterspørger, hvor konkurrenterne ikke kan levere et overlegent alternativ – eller som de kan sælge billigere end dig.

Derudover skal de ansatte i kundeservice vide, hvordan de gør deres job rigtigt og møder firmaets kunder i øjenhøjde. Du skal som leder af firmaet have styr på, hvilke KPI’er du vil skele til, når du skal vurdere, hvor godt alting går.

Kan folk købe dit produkt når som helst?

Man bliver hurtigt rundtosset. Lad os tage én ting ad gangen. Starter vi med at tage udgangspunkt i, at du har et produkt, folk er interesserede i, som du kan sælge til rimelige priser, der ikke adskiller sig stort fra konkurrenternes, kan du starte med at sætte en hjemmeside med webshop op, så folk kan købe produktet fra hvor som helst. Få en webshop sat op hos folkene fra https://www.mcb.dk/.

Ønsker du en B2B- eller B2C-webshop?

Når du skal have en webshop, er det vigtigt at få en løsning, der egner sig til den type salg, som du beskæftiger dig med i din virksomhed – altså enten B2B- eller B2C-salg (og jo, selvfølgelig så kan det lade sig gøre at beskæftige sig med begge typer salg, men fokus har man altid ét sted). For det vil få betragtelig betydning for din webshops udformning og funktionerne, om vi taler B2B- eller B2C-salg.

Gør det nemt for erhvervskunder at handle online

En B2B-webshop skal give erhvervskunderne et kundelogin, som de kan bruge for nemt og hurtigt at gentage tidligere ordrer og gøre brug af personlige rabatter, du har valgt at give dem. Her er det ikke udgangspunktet, at kunden køber noget nyt hver gang. Ofte er det snarere tilfældet, at de køber de samme ting igen og igen for så at kunne sælge dem videre til andre med en slags avance bagefter.

Betal dig fra benarbejdet – lad andre lave webshoppen

Men alt ift. at få en webshop op at køre, hvis design og salgsprocesser passer til den målgruppe, du ønsker at sælge til, kan du få en website-udvikler med kompetencer inden for digital markedsføring til at udføre for dig. Du slipper ikke for at sætte dig ind i de digitale arbejdsgange, din virksomhed skal implementere for at brillere online, men du kan godt betale dig fra at lave meget af benarbejdet.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.