Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Det er i dag de færreste virksomheder, der kan forestille sig den daglige drift uden en god kundeservice. Det er nemlig virksomhedens kundeservicefunktion, der sørger for, at alle dem, der ringer ind, bliver mødt af en positiv og imødekommende person, der har tid til at tage sig en snak og dermed finde en løsning på den problemstilling, som der eventuelt kommer til udtryk.
Det er derfor nogle meget vigtige personer, der her varetager en meget vigtig opgave. Og derfor er det selvfølgelig dit ansvar at sørge for, at de har det bedste udstyr. Jo bedre din kundeservice er, jo større chancer er der for, at du får hjulpet de kunder, der har brug for hjælp, med deres spørgsmål og problematikker, som i sidste ende kommer til at gavne virksomheden på flere parametre.
God kundeservice er nemlig med til at bidrage til at skabe et loyalt kundesegment, god omtale blandt nuværende og potentielle kunder samt højne effektiviteten i virksomheden, fordi I kan skabe et bedre arbejdsflow og produkter med feedback fra jeres kunder.
Køb kommunikationsredskaber fra kvalitetsbrandet, Poly
Det er for eksempel noget, der gør sig gældende med de kommunikationsredskaber, som I bruger i jeres kundeserviceafdeling. Det er her i de elektroniske hjælpemidler, der er fokus på, og dem bør du vælge fra et kvalitetsbrand som eksempelvis Poly.
Poly gør nemlig altid en dyd ud af at levere kvalitetsdygtigt kommunikationsudstyr, der sørger for, at alle arbejdsopgaver kommer til at gå op i en højere enhed på en arbejdsplads.
Er det noget, som du synes, der lyder spændende? Så tag et kig på en online side. Det kan være på atea.dk, som forhandler kommunikationsredskaber fra Poly.
Find alt det du skal bruge til kontoret online
På Atea.dk finder du også en lang række forskellige former for elektronisk udstyr til din virksomhed. Og derfor er det sikret, at du her bliver mødt med nogle af de aboslut bedste priser på markedet.
Fra Poly kan du finde kommunikationsredskaber som for eksempel headsets, men fra andre brands har du også mulighed for at investere i for eksempel computere, skærme, tastaturer, mus og meget, meget andet, som både er belejligt i din kundeserviceafdeling med også andre afdelinger i virksomheden.
Her er der alt det du skal bruge for at sikre den daglige drift og den daglige effektivitet på din arbejdsplads – til det er det nemlig vigtigt med det nyeste udstyr, der indeholder smarte features og praktiske funktioner.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.
Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.