Annoncørbetalt indhold

Bliv kvit usundt stress i din hverdag

PR-foto credit
Annonce

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

De fleste danskere stresser meget mere, end hvad som er sundt for krop og sind. Derfor er det vigtigt, at man kan finde gode teknikker for at stresse helt ned i en travl hverdag, og finde frem til en indre ro. Her kan du læse mere om, hvordan du kan blive kvit usundt stress i din hverdag.

Prøv hjemmetræning

Har du prøvet hjemmetræning? Fysisk aktivitet kan faktisk bidrage til at reducere stress, og det får hvert fald tankerne over på noget helt andet, end det der stresser. Derfor kan det være en god ide at give hjemmetræning et forsøg, hvis du har meget stress i din hverdag.

Det kan dog være svært at tage sig sammen til at træne derhjemme, men dette skal du se på som en god mulighed for at få bedre selvdisciplin. Hvis du er typen, der synes det er svært at tage sig sammen til ting generelt, eller plejer at prokrastinere, når du får en opgave, så kan hjemmetræning faktisk også være noget, der kan hjælpe dig med at træne din selvdisciplin og holde aftaler med dig selv.

Det der tit sker, er at vi udsætter ting og opgaver som ikke føles rart her og nu, og som giver dårlig samvittighed og mere stress senere hen. Derfor kan hjemmetræning også bidrage til at træne din selvdisciplin som du kan overføre til andre aspekter af dit liv. Måske kan du blive kvit den stress som følger med at udsætte opgaver og den dårlige samvittighed, samtidigt som hjemmetræningen bidrager til at du får tankene over på helt andre ting.

Lav en SPA-dag

En SPA-dag om ugen, kan også bidrage til at skabe et pusterum, hvor der ikke er plads til stress. Derfor skal du huske på, at ikke tage din telefon med til din SPA-dag eller andre ting, der kan give notifikationer. Dette med at vi hele tiden er på og tilgængelige, er nemlig også en stressfaktor.

Sæt noget god musik på (tag højttaleren med ind, lad telefonen blive udenfor) og gå i gang med en god rutine. En koreansk hudplejerutine med ti trind, kan med fordel fungere som et meditativt værktøj, samtidig med at du føler dig bedre bagefter. Ansigtsmassage og en god hårmaske er også gode afstresningsmidler.

Husk gode pauser

Det kan være svært at huske på at holde gode pauser, når man har travlt og bliver udsat for meget stress, men dette er meget vigtigt. I pauserne skal man lave noget, der gør at man kobler helt af, og ikke har mulighed for at tænke på det, der stresser. Derfor skal man lave noget, der er aktivt, men som stadig lader en slappe af. Det kan for eksempel være at spille på spillemaskiner på nettet. Her får du nemlig en aktiv og sjov spilleoplevelse, samtidigt med at du ikke kan tænke på andre ting.

Det er vigtigt at sætte sig godt ind i casino regler, inden du går i gang. Når det er gjort, så er det bare at gå i gang med at spille.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.