Annoncørbetalt indhold

Den sporty ProCeed

PR-Foto Credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Biler fra KIA behøves ikke at være kedelige, nej de kan ligefrem være sporty og navnet på sådan en er KIA ProCeed. Der er selvfølgelig tale om storebroren til en af de bedst sælgende biler i Danmark, nemlig KIA Ceed. Her blot i en udgave med ekstra meget udstyr og et langt mere sporty setup og design.


Annonce

ProCeed er nemlig en stationcar som er lavet ud fra shooting brake filosofien, som vi også kender det fra Mercedes. Hvilket betyder at den har en nærmest coupe agtig bagende, hvilket selvfølgelig er lidt modsigende eftersom at en stationcar oftest vælges grundet den meget praktiske størrelse og form, men det fungerer altså her.


KIA ProCeed har et meget moderne og aggressivt design som er tiltalende for mange. På det praktiske område er der ganske lidt som man går glip af, da den skrå bagende alligevel er placeret over hattehylden og dermed alligevel kun har betydning hvis du skal have meget store genstande med i bilen. Det nye look skabes også ved hjælp af et par smarte fælge og en anelse lavere bil, som ligeledes giver lidt mere sporty køreegenskaber til en ellers frisk stationcar.


Bilen fås med en 160 HK stærk turbo benzin motor, som giver rigeligt med moment til at du kan komme afsted i krydset eller når der skal laves en overhaling. Samtidig er benzin forbruget ganske fornuftig, da den er oplyst til omkring 18 km/l, som dog ikke er i nærheden af hvad vi ser ved mange af de moderne plug-in hybrid varianter, men her er det dog et mere realistisk billede af hvad bilen rent faktisk kan køre. For vi kan hurtigt finde frem til at plug-in hybrid varianterne der står oplyst til både 50 og 70 km/l aldrig nogensinde er i nærheden af at ramme disse tal, og skal egentlig nok bare være heldig såfremt at de opnår lidt over de 20 km/l, og det er vel og mærke inklusiv udgiften til el der skal smides oveni.


Der er ikke mange biler i samme klasse som er lykkedes med at lave et frisk og smart tilbud indenfor prisen 300-360.000 kr. og KIA har netop offentliggjort opdateringen/facelift som bestemt ikke har gjort bilen mindre attraktiv, selvom der blot er tale om udskiftning af logo i front og bag, men mærket kan på design sagtens hamle op med især de tyske, som måske er faldet lidt i søvn og blevet en anelse for kedelig.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.