Annoncørbetalt indhold

Hvad kendetegner en Magento-webshop?

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Hvis du gerne vil have en webshop op at køre på din hjemmeside, er der flere forskellige måder at gøre det på. Du kan tage springet selv og forsøge at sætte dig ind i alt det, det kræver at bygge en webshop. Der findes simple plug-and-play-løsninger, som du kan tilpasse efter dine behov, men står du med det helt selv, vil du formentlig løbe ind i problemer eller begrænsninger i det lange løb.


Annonce

Det er derfor en fordel at vælge en service, hvor du kan få professionel hjælp til at sætte din webshop op, men stadig selv primært råder over dens funktioner og opsætning. Et bud på en effektiv løsning her er CMS’et Magento.


Integrering af din webshop med tredjepartssystemer

En professionel Magento-webshop kan integreres med tredjepartssystemer, bl.a. økonomisystemet, du bruger i din virksomhed. Udover virksomhedens it-systemer er det også muligt at få en Magento-webshop til at spille sammen med sociale medier, så det produktkatalog, der vises i reklamer på f.eks. Facebook, løbende opdateres, efterhånden som du lægger nye produkter op på dit firmas webshop.


Automatisering af dataoverførsel

En klar fordel ved denne automatisering af dataoverførsel mellem systemer er, at du reducerer dit behov for manuel indtastning af data, hvor fejl nemt kan opstå. Hvis du allerede har en webshop nu, og ønsker at gå over til Magento, byder spørgsmålet sig dog, om det er muligt for dig automatisk at migrere data fra den gamle webshop til den nye. Hvis du er i tvivl, kan du få hjælp af en softwarevirksomhed med speciale i Magento og migrering af data.


Kan webshoppen tale med flere systemer?

Når du har en Magento-webshop, kan du via forskellige udvidelser få nye funktionaliteter. F.eks. kan du finde udvidelser, der får din webshop til at spille sammen med nogle af de systemer, du bruger til marketing. Logikken ved at gøre dette er selvfølgelig at få flere besøgende på din webshop og at generere flere konversioner.


Skal du vælge intern eller ekstern support?

Som med al anden it skal en webshop supporteres, og du behøver ikke som sådan have nogen in-house med det tekniske håndelag til at træde til, når der går koks i systemet. Du kan nemlig få support af din Magento-webshop leveret eksternt. Her taler vi om den daglige vedligeholdelse såvel som opdateringer og udvikling af integrationer. Så du behøver ikke slå en ny stilling op for at få den hjælp, du skal bruge.


Kan du få det visuelle udtryk designet fra bunden?

Besøgende kan hurtigt blive trætte af at browse mellem næsten identiske webshops. Ønsker du at undgå at få en webshop, der ligner alle andres, kan du betale for at få en webshops visuelle udtryk designet fra bunden. Det giver dig mulighed for at få noget, der er lidt mere unikt end et generisk tema, og som passer perfekt ind i din virksomhed.


Nemt at komme i gang med en Magento-webshop

Det er forholdsvist nemt at komme i gang med en Magento-webshop. Men at sætte den op, så den har alle de funktionaliteter, du og dine kunder efterspørger, kan godt være tricky, og her er det en fordel at få ekstern hjælp, så alt går gnidningsfrit.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.