Annoncørbetalt indhold

Hvorfor er online marketing vigtigt for din virksomhed?

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Online markedsføring er næsten uundgåeligt for mange virksomheder i dag, eftersom internet handel såvel som de sociale medier kun bliver større og større. Det betyder altså, at ønsker at man drage fuld nytte af sin virksomheds potentiale, så bør man som minimum i hvert fald have overvejet, om ikke man bør give online markedsføring en indsats.

Der findes rigtig mange former for online markedsføring, og forskellige medier hvorpå man kan nå ud til sin specifikke målgruppe på, hvilket blot bidrager til at finde det rigtige medie til sin målgruppe.

Annonce


Synlighed er altafgørende hvis du opbygger et brand

Enhver virksomhed bør gå op i sit image, og dermed altså sit brand. Hvad end du har en stor tilstedeværelse online, eller blot en mindre synlighed, så er må målet altid være, at omverdenen ser din virksomhed som du selv ønsker at den skal ses. Det er imidlertid sjældent tilfældet, og her kommer brandingen ind i billedet. For med internettet og de sociale medier, er det nemlig blevet mere tilgængeligt for brands at signalere lige netop det de vil, hvis blot de gør det ordenligt. Og i den forbindelse er det super vigtigt, at man er synlig både i Google, på de sociale medier, måske endda også på andre medier.


Sociale medier bliver større og større

Med alt fra LinkedIn til Instagram til Pinterest, er der masser af muligheder for at finde lige netop dit publikum. Hvis du f.eks. tilbyder et produkt eller en service, som er mere egnet til B2B, eller til professionelle forretningsfolk, så er LinkedIn annoncering klart at foretrække over f.eks. Instagram annoncering, og derfor er det helt perfekt, at man igennem diversiteten i medier, kan finde frem til næsten alle målgrupper, og endda herunder specificere målgruppen ned til mindste detalje.

De sociale medier har nemlig spandevis af data på forbrugerne, som de sælger til virksomheder, så de bedre kan målrette sine kampagner.


Kan du ikke selv? – Professionel hjælp kan blive din bedste investering

Det er kun de færreste der selv har kompetencerne til at udføre en helt marketing kampagne på internettet, og derfor kan det være en rigtig god idé, at hyre et marketingbureau, eller måske ansætte en, som kan finde ud af det.

Man kan hurtigt komme til at bruge for mange penge, på at udseende et forkert budskab, eller på at promovere et produkt til den forkerte målgruppe – og de penge får du ikke igen. Af den grund er det altid bedre at få professionelle til at udføre arbejdet, så du kan slappe af og arbejde på det du er god til.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.