Annoncørbetalt indhold

Outsourcing bliver også en ting i 2022 trods dyrere fragtrater

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Der findes stort set ikke den virksomhed der ikke har oplevet at blive påvirket af hvad der sker ude i verdenen. Det har derfor, især efter pandemien Covid-19, været et emne der har vagt manges interesser, for hvor vidt kan alting lade sig gøre som inden at Covid-19 så dagens lys?


Annonce

Høst de mange fordele der er ved international sourcing

Når en virksomhed benytter sig af outsourcing, så er det en anden måde at beskrive at virksomheden får arbejdskraften leveret udefra. I Danmark benytter mange af de større producenter muligheden for at producere deres produkter i udlandet, fordi der er mange goder at høste hjem på denne måde.

Jesper Østergaard er ejerleder for virksomheden Danvaerk og kan om nogen, give et godt bud på de danske virksomheders fremtid i forhold til outsourcing. Jesper Østergaard har den rette mængde erfaring og viden indenfor området og har igennem mange år benyttet sig af muligheden for at høste de goder der følger med, når der outsources.


Få glæde af en allerede eksisterende erfaring og viden

At benytte sig af international sourcing med succes, kræver at man har kendskab til mere end bare det danske marked. Det er derfor vigtigt at man først og fremmest har de rette aftaler og kontakter i hus, ligesom Jesper Østergaard fra Danvaerk har. En besparelse i hele produktions ledet er ikke tilstrækkelig, hvis de færdigproducerede produkter ikke lever op til den ønskede kvalitet i sidste ende.

Har du regnet på det og skal din virksomhed høste fordelen med den økonomiske besparelse ved at få produceret produkter fra Fjernøsten, kan det derfor være at du kan få glæde og gavn af et samarbejde med Jesper Østergaard fra Danvaerk, der hele tiden søger efter nye virksomheden med potentiale. Jesper Østergaard investerer i virksomheder, hvor han selv mener at han kan bidrage med den viden og erfaring han har, men også virksomheder der kan gøre gavn af de kontakter og partnerskab han har indgået.


Partnerskab i Kina gør det muligt

Der er som beskrevet mange fordele at høste ved at gøre brug af international sourcing i din virksomhed. Det er dyrt at producere i Danmark og derfor er der også set at mange danske fabrikker har måtte lukke ned for den danske produktion, for i stedet at søge om arbejdskraften til selve produktionsdelen i Fjernøsten.

At man vælger at producere produkterne i et andet land, er ikke en dårlig ting og behøver ikke at betyde at der har været tale om nogle former for kompromis med kvaliteten. Hos Danvaerk er der etableret et partnerskab med det kinesiske selskab Long-Link Consult og det betyder at dit samarbejde med Danvaerk allerede fra starten har sikret sig en god start på produktionen i udlandet.


God outsourcing-strategi skaber succes -også i 2022

Det har hele tiden kunne betale sig at producere i udlandet frem for at holde produktionen fra større virksomheder hjemme i Danmark. Det er på trods af, at der alle dage har skulle påregnes en fragtpris og en leveringstid der har været lidt længere. Selve leveringstiden er noget som danskerne har accepteret pænt, men nu hvor der er røre i forhold til forsinkelser på fragtgods fra andre lande, har mange spurgt sig selv hvorvidt det kan lade sig gøre at opretholde de mange fordele ved outsourcing.

Det viser sig dog at på trods af at der kommer til at være en stigning på diverse fragtrater, så kan det stadig betale sig at producere produkterne på en fabrik i Fjernøsten og der er altså tale om, at det stadig vil være en ting at outsource i 2022 også. Den betydelige besparelse der allerede er set på fragtrater, har selvfølgelig haft sine fordele i forhold til den endelige pris og fortjeneste på produkterne herhjemme, men der er ikke tale om fragtrater, der sætter det hele ud af kurs og gør det til en dårlig sourcing-strategi.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.