Vi bruger cookies!

folkebladetlemvig.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.folkebladetlemvig.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Læserbrev: Jeg vil bare gerne sige tak

Læserbrev: Jeg vil bare gerne sige tak

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Af Kaj Jensen, Algade 17, Ramme
Sophia Juliane Lydolph
Debat. 

Kaj Jensen har skrevet følgende læserbrev:

Debat: Ja tak for hjælpen.

Her i Ramme har vi et bosted der hedder Anker. Sjældent ser vi noget positivt omkring de mennesker derovre, men jeg stod en dag i døren og kiggede efter min hund, der var ude plænen. Da sprang sikringen og alt gik i sort.

Da jeg fik lys på igen, lå jeg på græsplænen og rodede, og det værste var, at jeg ikke kunne komme op igen, så jeg måtte råbe om hjælp og den kom i form af to unge mennesker fra bostedet. De fik mig på højkant igen og spurgte mig, om jeg selv kunne klare mig ind i køkkenet.

Jeg har ved nogle lejligheder fået hjælp fra disse unge mennesker, så kom ikke og sig at vores unge er nogle underlige rødder, der ikke gider hjælpe andre. Det passer jo ikke, når nu jeg har fået hjælp flere gange. Jeg håber, at man på bostedet har det godt og kan lide at bo i Ramme, samt tak for hjælpen.

Det fik jeg aldrig sagt.