Vi bruger cookies!

folkebladetlemvig.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.folkebladetlemvig.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Nye ind i byrådet. Stem bare på mig...

Nye ind i byrådet. Stem bare på mig...

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Af Leif Hornshøj, Knud Aggersvej 15, Holstebro, byrådskandidat for Fælleslisten
Leif Hornshøj gør comeback.
Debat. 

Debat: Hvis du også nemt kan komme i tanke om et par ting, som de sammenspiste, gamle partier i byrådet mildt sagt ikke har været for heldige med - men dog besluttet i stor enighed - så stem nye folk i byrådet.

STEM BARE PÅ MIG, for jeg har tid til byrådsarbejdet. Det skulle man ikke tro de nuværende valgte, fra de sammenspiste gamle partier, har, eftersom de overlod de overordnede linjer i en ny skolestruktur til pendlende embedsmænd.

STEM BARE PÅ MIG, for jeg vil arbejde for gode løsninger for slagterigrunden. Foreløbigt er der ikke sket noget i tre år.

STEM BARE PÅ MIG, for jeg vil arbejde for en bedre ældrepolitik i stedet for de evindelige nedskæringer.

STEM BARE PÅ MIG, for jeg har tid til at arbejde for bevarelse af mange aktiviteter på Holstebro Sygehus.

STEM BARE PÅ MIG, for jeg har ikke andel i et kuldsejlet Enghavecenter, hvor det eneste der kom ud af flere års arbejde er et unødvendigt P-hus til cirka 40 millioner kroner. 

STEM BARE PÅ MIG, for de sammenspiste, gamle partier i byrådet må gerne få en lille "ørefigen" til valget, så det ikke allerede på valgaftenen står klart, at "alt er ved det gamle".

STEM BARE PÅ MIG...