Vi bruger cookies!

folkebladetlemvig.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.folkebladetlemvig.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Stråler. Kanariefuglen synger igen

Stråler. Kanariefuglen synger igen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

af Nelly Thomsen, Hyttevej 11b, Skalstrup
Billede
Debat. 

Debat: Nogle mener, min strålesygdom må være psykisk. Man kan være så meget ude af balance, at man er/virker psykisk syg. En EHS-ramt mand udviklede en form for psykose, og blev indlagt på en psykiatrisk afdeling. Her snakkede han så meget om stråler, at de tilbød ham noget beroligende medicin for at stoppe al den skøre snak. Han takkede nej og lod sig udskrive dagen efter. Heldigvis fik han straks lægefaglig rådgivning af en læge med EHS-ekspertise. Efter få måneder vendte han tilbage til sit arbejde, hvor arbejdsgiveren investerede i nogle beskyttende foranstaltninger mod elektromagnetiske felter.

Andre tror, jeg bliver ramt, fordi jeg er bange for strålerne. Men det kan jeg tilbagevise, da jeg altid har været en passioneret vandrer. Hvis jeg har gået en tur i Nissum Fjord området uden at skænke strålerne en tanke, kan jeg ved hjemkomsten mærke, at jeg nogle gange er blevet ramt. Nogle dage senere har jeg iklædt mit beskyttende tøj fundet strålekilderne vha. mit måleudstyr.

Jeg vil citere følgende fra Donna Edens bog Energimedicin i praksis: "Etablerede interesser inden for regering og industri har været særdeles modstræbende med hensyn til at erkende den mulige helbredsskadelige virkning af kunstigt frembragte elektromagnetiske felter, men i min praksis ser jeg hyppigt den virkning de har på menneskers liv. Selv om disse felter ikke skader de fleste mennesker i nævneværdig grad, kan følsomme mennesker blive fuldstændig ødelagt. Der var engang hvor minearbejdere brugte at sende en kanariefugl ned i minegangene for at finde ud af om der var giftige luftarter. Hvis kanariefuglen holdt op med at synge, vidste de at den var død, og minegangen var forurenet. Mennesker som er særlig følsomme over for elektromagnetiske felter, har været kanariefuglene".

Jeg hører selv til blandt de 20 % af befolkningen, der er særligt sensitiv. Vi er måske mere udsatte for at blive syge af stråler, men ALLE kan blive ramt i forskellig grad. Stråler giver en form for cellestress, hvor blodcellerne klumper sig sammen, bare efter kort tids eksponering.