Ulv. Debatten skævvrides af TV

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Af Per Østerbye, fhv. apoteker, Poppel Allé 34, Holstebro
Tom Svensson/Nordens Ark
Debat. 

Debat: Godt nytår til alle jer, der ønsker ulvene hjemsendt! Det kan dog blive svært med den redigering af TV-programmer om årets gang, vi lige har været vidne til. Jeg har et par gange efterlyst en sober tone i debatten, fordi jeg mener hensynet til beboere her på egne tæller højere i det regnskab, ulve-elskerne vil have til at falde ud til fordel for den tåbelige habitatregel, vort politiske system ikke opdagede og stoppede i tide.

I dagene her efter nytår er vi seere for mange gange blevet præsenteret for det billede af en ureglementeret nedskydning af en ulv. Intet er mere ubehageligt at se på end aflivninger. Det er helt urimeligt at tæppebombe seerne, der jo for størstepartens vedkommende lever langt fra de områder, jeg og mange ligesindede gerne vil beskytte mod ulve, så der skabes en folkestemning mod vore berettigede ønsker om at leve i et ulvefrit Vestjylland.

Det er dobbelt urimeligt på et tidspunkt, hvor skytten i retssystemet skal stå til regnskab for sin ikke velovervejede handling.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce