Burgerkæde rykker ind i Intersport

Sidste år åbnede The Burger Company endnu en restaurant i Viborg, og den nåede at blive nomineret til "Byens bedste takeaway" i Byens Bedste-konkurrencen, fremhæver en stolt Simon Franck Jakobsen. Pressefoto

Burgerkæde rykker ind i Intersport

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

I 2017 åbnede et brødrepar en burger-restaurant. Nu er de allerede klar til åbning nummer fire, og det bliver i toppen af gågaden.

Holstebro: - Vi har fart på.

Det gælder både i køkkenet og med ekspansionen af burgerforretningen, konkluderer 29-årige Simon Franck Jakobsen.

Sammen med sin bror, 31-årige Morten Franck Jakobsen, står brødrene bag The Burger Concept, en burgerkæde som forrige år så dagens lys.

Nu er brødrene klar med åbning nummer fire, og den bliver i Holstebro, nærmere bestemt på adressen som gennem adskillige år husede Intersport i Nørreport Centret.

- Det er en sindssyg god placering, som vi er meget glade for. Der kommer en skillevæg op i butikken, da vi ikke får brug for al pladsen, men det bliver alligevel vores største restaurant til dato. Vi kommer med et afprøvet koncept, som vi senest åbnede i Sct. Mathias Centret i Viborg, hvor restauranten også ligger ud mod en gågade, siger Simon Franck Jakobsen.

The Burger Concept har også restauranter i Egå og Silkeborg.

Der kommer en skillevæg op i butikken, da vi ikke får brug for al pladsen, men det bliver alligevel vores største restaurant til dato.
Simon Franck Jakobsen, indehaver, The Burger Concept.
The Burger Concept forventes at slå dørene op i Holstebro i slutningen af maj eller begyndelsen af juni. Med frokostpriser på 39 kroner for burger og pommes frites - og 49 kroner om aftenen - har brødreparret lavet et koncept, der ser ud til at virke. Pressefoto
The Burger Concept forventes at slå dørene op i Holstebro i slutningen af maj eller begyndelsen af juni. Med frokostpriser på 39 kroner for burger og pommes frites - og 49 kroner om aftenen - har brødreparret lavet et koncept, der ser ud til at virke. Pressefoto

Kunden har magten

Holstebro-filialen forventes at åbne i slutningen af maj eller begyndelsen af juni.

- Jeg har lige set tegningerne for restauranten i Holstebro, og det ser rigtig godt ud, siger Simon Franck Jakobsen, der mener, at The Burger Concept adskiller sig fra konkurrenter som Burger King og Sunset Boulevard på indretning samt selve smagsoplevelsen:

- Grundliggende for forretningen har været at holde lave omkostninger og samtidig have et godt koncept, hvor vi siger, at det godt kan være, at man kan lave en burger med trøffel og kaviar, men det er der kun to procent af befolkningen, som foretrækker. Vi satser på en burger med ost og bacon, der ganske enkelt smager godt og ikke er for dyr. Smagen er i fokus.

Af specialiteter fremhæves, at agurker og løg er syltet efter egen opskrift. Derudover er der friskhakket oksekød. Den opskrift har tilsyneladende virket.

- Vi kigger hele tiden efter nye steder at opføre restauranter, og vi vil også gerne åbne butik nummer fem og seks i år. Det er absolut et udtryk for, at det går os godt, samt at vi har fundet et koncept, der holder. Men vi er også bevidste om, at kunden er afgørende og har magten, siger Simon Franck Jakobsen.

Burgerkæde rykker ind i Intersport

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce