Annoncørbetalt indhold

Sådan optimerer du din arbejdsplads

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det er vigtigt at dine medarbejdere har de rette redskaber til rådighed under deres arbejde. Dette er arbejdspladsens ansvar. Selvom meget af kontor arbejdet i dag forgår digitalt, er der stadigvæk mange fysiske redskaber, som er kloge at have tilgængelige på arbejdspladsen. Udover dette, er det også vigtigt at på samme tid støtte digitaliseringen, dette gøres ved at de rigtige IT-løsninger installeres på arbejdspladsen.

De gamle dage redskaber har fortsat betydning

Undersøgelser viser at flere kontoransatte stadigvæk efterspørger de fysiske ”skoleredskaber”. Dette kunne inkludere blyanter, kuglepenne, note papir, viskelæder, sakse mm. Nogle medarbejdere arbejder bedre, hvis de har mulighed for at supplere arbejdet med disse redskaber, og kombinere det med arbejdet på computeren. Undersøgelsen peger også på, at mange ansatte foretrækker at læse længere tekster på fysisk papir. Derfor er det også vigtigt at altid have en fungerende printer tilgængelig, som er fyldt op med blæk og klar til brug. Undersøgelsen konkluderer at kontorartikler skal optimeres på tværs af det digitale og analoge.

De nye redskaber

De nye redskaber tæller alt det digitale, eller de analoge redskaber som bruges til det digitale – dette kunne f.eks. være USB stik. Det er vigtigt at informationen i virksomheden kan flyde uden problemer, og derfor vil produktionen øges, hvis virksomheden har en fælles cloud hvorpå deres data fælles kan tilgås. På samme tid skal de ansatte have mulighed for at gemme deres filer privat også. Det er vigtigt at disse to systemer er tydeligt differentieret, så de ansatte ikke kommer til at uploade private oplysningerne på den fælles cloud. Sørg derfor for, at de ansatte er sat grundigt ind i virksomhedens overordnede datalagring.

Af andre meget vigtige digitale redskaber kan nævnes headset. Da virksomhedens møder i højere grad bliver digitale, er det vigtigt at virksomhedens ansatte har klar lyd og at deres egen lyd kommer tydeligt igennem på den anden side. Det vil ikke fremstå professionelt hvis virksomhedens ansatte ikke går tydeligt igennem ved digitale møder, dette kan i værste tilfælde resultere i at virksomheden går glip at vigtige aftaler og handler. På samme tid er det vigtigt at have en meget stærk internetforbindelse, da dette ligeledes vil gøre en betydelig forskel ved de digitale møder på f.eks. Zoom eller Skype.

Også simplere ting påvirker produktiviteten. F.eks. gør et godt tastatur, at arbejdet foran computeren kommer til at gå hurtigere, og det bliver i øvrigt mere behageligt for den ansatte. Der bør også investeres i puder foran musen, for at skåne den ansattes håndled.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.