Danmark Det nye Folketing er det yngste nogensinde Gennemsnitsalderen på de 175 danske medlemmer af Folketinget er 43,9 år. Det er det yngste nogensinde. 24-årige Helena Artmann Andresen (LA) blev i 2022 som 21-årig valgt som det yngste medlem af Folketinget. Efter valget tirsdag er gennemsnitsalderen 43,9 år i Folketinget, hvilket er den yngste nogensinde. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 mar. 2026 kl. 14:17 /ritzau/ Annonce Lemvig Karl og Søren fandt unik smykke ved Lemvig – måske kan du selv finde flere Erhverv Rema 1000 har lukket af sikkerhedsmæssige årsager - og det vil den være i to uger Leder Politikerne må lære af togfiaskoen - det handler om at købe rigtigt ind Lemvig Rygeovn antændte udestue og garage Vestjylland Fire millioner kroner skal få unge til at dele bilen til uddannelse Kultur Stine og Nicolaj har kendt hinanden siden barnsben: På helt særlig dato sagde de "ja" Lemvig Kendt lokal profil bliver ny skoleleder Lemvig Farligt arbejde på toppen af lagerhal: Kunne i værste tilfælde ende med fald til døden Erhverv 100 pladser til autocampere er et skridt nærmere: Nu sendes plan i høring Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne Annonce Struer Udgifterne stikker af: - Økonomiaftale skuffer, og der bliver mindre til alt det sjove Holstebro Så begyndte de første studenter at løbe nøgne rundt i rundkørslen Kultur Nøgen i friluftsbadet, tisse på gågaden eller fuld på cykel? Her er reglerne Holstebro For abonnenter 43-årig kvinde taget i færdselskontrol, og derfra gik det kun ned ad bakke Annonce Erhverv For abonnenter Nu er de blevet studenter, men hvad vil de være sådan for alvor? Erhverv Bilforhandler har været på opkøb: - Det passer godt ind Holstebro For abonnenter Se billederne: Springvandet lokkede de nyudklækkede studenter i heden Erhverv Pernille skal i gang med større renovering af sin kiosk: - Jeg har mange sommerfugle i maven Erhverv Birthe og Magnus håber på bedre tog, efter GoCollective har kastet håndklædet i ringen Annonce
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne