Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Efterveer efter valget Efter at have overværet det mest medie dækkede valg nogensinde er det tid at efterrationalisere de ting, som er foregået her i Vestjylland. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 20 sep. 2011 kl. 14:14 Villy Hove, Haydnsvej 35, Holstebro Annonce Erhverv Sjette generation på herregård er flyttet ind: - Vi skal bo her resten af vores liv Lemvig Fritstillet læge undlod at behandle treårige Liam: Nu ser han dobbelt Lemvig Sandsynligheden for skilsmisse er mindst i Lemvig og størst i hovedstaden Holstebro For abonnenter Ugens bolighandler: Det billigste hus blev solgt for 93.000 kroner Sport - Vi skal have mere end de to point, vi allerede har, i de første fem kampe Vejr Regn, regn, regn: DMI varsler skybrud Holstebro Michael styrede nattelivet i syv år: - Nogle af de ting ville aldrig gå i dag Sport Sidste sæson var nærmest ovre efter fire runder: - Sådan tænker vi slet ikke i år Erhverv Nikolas' arbejdsplads flyttede væk - nu er han begyndt for sig selv: - Der kom til at mangle noget Holstebro To personer afgået ved døden efter trafikulykke Annonce Struer En hel egn er flyttet ind på Solvang: Beboernes minder kom med på væggen Kultur Mirah passer på sit privatliv på Instagram: - Det handler ikke om at nå et bestemt antal følgere Erhverv Direktøren slipper for million-regning ved at gøre det selv Leder Skandalelægen er ude - men spørgsmålene står tilbage Annonce Lemvig For abonnenter Stærkt kritiseret Thyborønlæge fritstillet med omgående virkning: Pårørende glæder sig Nordvestjysk Elite Sofies succeskriterier har ændret sig: - Jeg ved godt, hvor jeg er bedst, men jeg er klar til mere Holstebro Se billederne: Børste, bobler og regnbyger - KALAS samlede børn og voksne i Lystanlægget Struer Merete og Joan har deres egen vindmølle i haven: Små overskridelser koster tusindvis af kroner Struer Hvad sker der, hvis mange mister jobbet på én gang? Planen ligger klar Annonce
Erhverv Nikolas' arbejdsplads flyttede væk - nu er han begyndt for sig selv: - Der kom til at mangle noget
Kultur Mirah passer på sit privatliv på Instagram: - Det handler ikke om at nå et bestemt antal følgere
Lemvig For abonnenter Stærkt kritiseret Thyborønlæge fritstillet med omgående virkning: Pårørende glæder sig
Nordvestjysk Elite Sofies succeskriterier har ændret sig: - Jeg ved godt, hvor jeg er bedst, men jeg er klar til mere
Struer Merete og Joan har deres egen vindmølle i haven: Små overskridelser koster tusindvis af kroner