Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Folkebladet Lemvigs holdning. Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Folkebladet Lemvigs holdning. Debat Hvor skal pengene komme fra? Det hjælper intet at lægge sig i fosterstilling og græde. Det kommer de fem tabte år, der er brugt på storcentret, ikke tilbage af. Lederfoto af Holstebro redaktør Jesper Markussen. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 17 feb. 2017 kl. 11:12 Jesper Markussen jema@dagbladetholstebro.dk Annonce Livsstil Hun kan ikke tale – men computeren giver niårige Krista en stemme Lemvig Solvognen tog sidste runde, inden der kom en ny: - Børnene er oppe at køre over hvordan den ser ud Vestjylland Se alle billederne: Wrestlere indtog Thyborøn. Publikum endte selv midt i det hårdtslående show Lemvig Store smil og varme kram: Her er årets vindere af frivilligpriser Leder Var førskolen en god idé, da den var billig? Erhverv For abonnenter Helle gik ind for at handle og kom ud med hele butikken Erhverv Skovgaard går ind i byggeri: Investerer i nye rækkehuse Sport Bundproppen drillede, men LTH fik sæsonens første sejr: - Tætteste man kommer på must-win Lemvig Fonde har doneret store beløb til renovering: Nu skal de sidste millioner findes til projektet Holstebro Gammel regel under lup: Politikere overvejer mere frihed til forældre Annonce Erhverv Restaurantkæde åbner i midtbyen: Forvandlingen af Jensens-lokaler er i gang Holstebro For abonnenter Hendes forgænger var pludselig væk. Nu skal Rikke stå i spidsen for 700 medarbejdere Holstebro For abonnenter Vil spare på politikere, kultur og hæve forældrebetaling: Der er bare 26 problemer Leder Vold bliver ikke til drengestreger, fordi det sker i en skolegård Annonce Lemvig Idrætsforening fik 25 fodbolde for at hylde sine frivillige Struer Claus, Emil og Tiffy er stolte over deres succes: - Første gang, jeg bliver set, som den jeg er Kultur Klassiske Dage er officielt skudt i gang: Vivaldi delte scene med Radiohead Holstebro For abonnenter Stak af fra politiet på løbehjul. Og det var der mere end en grund til Holstebro Førskolen står for skud: Hvorfor vil politikerne af med den nu? Annonce
Lemvig Solvognen tog sidste runde, inden der kom en ny: - Børnene er oppe at køre over hvordan den ser ud
Vestjylland Se alle billederne: Wrestlere indtog Thyborøn. Publikum endte selv midt i det hårdtslående show
Lemvig Fonde har doneret store beløb til renovering: Nu skal de sidste millioner findes til projektet
Holstebro For abonnenter Hendes forgænger var pludselig væk. Nu skal Rikke stå i spidsen for 700 medarbejdere
Holstebro For abonnenter Vil spare på politikere, kultur og hæve forældrebetaling: Der er bare 26 problemer
Struer Claus, Emil og Tiffy er stolte over deres succes: - Første gang, jeg bliver set, som den jeg er