Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Jeg blev og stod ved mit ansvar Susanne Buch Nielsen kommenterer fra »sit flyverskjul«: Kære chefredaktør Erik Møller, hvor længe er det mon siden, du gik på journalisthøjskolen og lærte om det danske sprogs betydning? »Højforræderi betyder forræderi mod statens øverste myndighed eller dennes indehaver« jf. Den danske ordbog. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 03 mar. 2011 kl. 14:38 Susanne Buch Nielsen, Gyden 2, Bøvlingbjerg, regionsrådsmedlem for SF Annonce Erhverv Samlet næsten en million ind på tre uger: Går efter at få flere penge til købmandsforretning Erhverv Staten bremser flere grønne projekter: - De skal få fart på og få købt jord Erhverv For abonnenter Underskuddet endte på 85 millioner kroner - men risengrøden viser positive takter Erhverv Pernille tager et stort skridt: Åbner egen salon i centrum af Lemvig Holstebro For abonnenter Cyklen var tyven ligeglad med. Han ville bare have batteriet Erhverv Direktør ved bilhus: -Skil jer af med jeres fossilbiler, inden det er for sent Erhverv For abonnenter Se de lokale virksomheders regnskaber her Lemvig Dyster udvikling i antallet af nyfødte: Rekordfå babyer i de første seks måneder Lemvig Pludselig fik direktøren travlt: Kørte på motorvejen i Tyskland, da han fik besked om brand Erhverv Staten bremser grønne projekter i Struer: - Urimelig lang tid, siger borgmester Annonce Erhverv Vanvittig åbning: 12 timer har givet uheldsramte Milosz mere ro i maven Lemvig Årsagen er stadig ukendt: 40 mand kæmpede mod flammerne på maskinfabrik Pludselig fik direktøren travlt: Kørte på motorvejen i Tyskland, da han fik besked om brand Rykkede massivt ud til brand i industribygning Holstebro 47-årig familiefar nægtede vold mod sine børn: - Jeg elsker mine børn, fortalte han til retten Erhverv Blev lukket af sikkerhedsmæssige hensyn: Tre dage før forventet kunne stort supermarked genåbne Annonce Lemvig Rykkede massivt ud til brand i industribygning Kultur Fest for ukrainere bliver en realitet - men nu også til en udflytterfest Leder For abonnenter Ét lille lyspunkt ændrer ikke på det grundlæggende problem Debat Var det ikke på tide, vi fik indført dødsstraf i Danmark? Erhverv For abonnenter Nyt spisested åbner i Ulfborg: - Det er ikke min butik, det er byens butik Annonce
Erhverv For abonnenter Underskuddet endte på 85 millioner kroner - men risengrøden viser positive takter
Lemvig Årsagen er stadig ukendt: 40 mand kæmpede mod flammerne på maskinfabrik Pludselig fik direktøren travlt: Kørte på motorvejen i Tyskland, da han fik besked om brand Rykkede massivt ud til brand i industribygning
Holstebro 47-årig familiefar nægtede vold mod sine børn: - Jeg elsker mine børn, fortalte han til retten
Erhverv Blev lukket af sikkerhedsmæssige hensyn: Tre dage før forventet kunne stort supermarked genåbne