Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Lægehus i Struer er en god investering

Leif Jensen, Humlum, udbreder sig i et læserbrev den 13. april om et eventuelt nyt lægehus i Struer by. Midlerne til lægehuset kommer fra den statslige såkaldte akutpulje.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce