Gå til indhold
Annonce

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Folkebladet Lemvigs holdning.

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Folkebladet Lemvigs holdning.

Debat

Minister glimrer ved sit fravær

Fødevareministerens afbud til mødet om tobis i dag i Thyborøn vil ikke gøre kritikken af hende mindre. Læs mandagens leder her.

<p>Nu sender ministeren så nogle embedsmænd til det møde, der er arrangeret i Thyborøn. Det ville have klædt hende selv at møde op, så hun selv kunne høre, hvorfor det er så vigtigt, at hun arbejder hårdt for, at der skabes levedygtige forhold for industrifiskeriet. (Arkivfoto: Scanpix)</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce