Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Sundhedsvæsenet. Der er hænder nok

Det er ikke flere hænder, der mangler i sundhedsvæsenet, mener Hans Moth. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce