Gå til indhold
Annonce

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Folkebladet Lemvigs holdning.

Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Folkebladet Lemvigs holdning.

Debat

Ud med de politiske bestyrelser

Vestforsyning. Det er helt uacceptabelt, at bestyrelsen for et forsyningsselskab, der er 100 procent kommunalt ejet, rager så stor en lønstigning til sig.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce