Gear For abonnenter Exlantix ES rummer både køreglæde og luksus Det nye mærke Exlantix er kommet til Danmark med to store elbiler. ES-modellen, en sedan, giver et stærkt første indtryk med både lækkert interiør, stærke priser og gode køreegenskaber. Set fra denne vinkel kunne Exlantix ES også være en sedan fra eksempelvis BYD. Bag designet gemmer sig en meget velkørende bil, der virker dyrere, end den er. Foto: Morten B. Bek/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 21 apr. 2026 kl. 19:18 Morten Bek Annonce Lemvig Karl og Søren fandt unik smykke ved Lemvig – måske kan du selv finde flere Erhverv Rema 1000 har lukket af sikkerhedsmæssige årsager - og det vil den være i to uger Lemvig Rygeovn antændte udestue og garage Lemvig Kendt lokal profil bliver ny skoleleder Vestjylland Fire millioner kroner skal få unge til at dele bilen til uddannelse Kultur Stine og Nicolaj har kendt hinanden siden barnsben: På helt særlig dato sagde de "ja" Lemvig Farligt arbejde på toppen af lagerhal: Kunne i værste tilfælde ende med fald til døden Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne Erhverv 100 pladser til autocampere er et skridt nærmere: Nu sendes plan i høring Kultur Nøgen i friluftsbadet, tisse på gågaden eller fuld på cykel? Her er reglerne Annonce Struer Udgifterne stikker af: - Økonomiaftale skuffer, og der bliver mindre til alt det sjove Holstebro Så begyndte de første studenter at løbe nøgne rundt i rundkørslen Holstebro For abonnenter 43-årig kvinde taget i færdselskontrol, og derfra gik det kun ned ad bakke Erhverv For abonnenter Nu er de blevet studenter, men hvad vil de være sådan for alvor? Annonce Struer Kommunal direktør smutter og bliver chef for 3700 ansatte Erhverv Bilforhandler har været på opkøb: - Det passer godt ind Holstebro For abonnenter Se billederne: Springvandet lokkede de nyudklækkede studenter i heden Erhverv Pernille skal i gang med større renovering af sin kiosk: - Jeg har mange sommerfugle i maven Erhverv Birthe og Magnus håber på bedre tog, efter GoCollective har kastet håndklædet i ringen Annonce
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne