Gå til indhold
Annonce
Holstebro

Mettes håb og Susannes utopia

Arbejde. Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen (S) tog på Café Utopia for at se nærmere på, hvordan man praktiserer social ansvarlighed i virkeligheden.

Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen besøgte Café Utopia sammen med borgmester H.C Østerby (S) for at se nærmere på, hvordan CSR kan se ud i praksis, når man ikke taler om det, men bare gør det. Foto: Morten Stricker.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce