Gå til indhold
Annonce
Holstebro

Nyt bilhus på vej

Pladsen er blevet for trang for Bojsen Biler, der har købt en knap 20.000 kvadratmeter stor grund tæt på Ringvejen i Holstebro

I den gamle biludstilling på Banetoften kan der højst være seks biler - i den nye på Hjaltesvej bliver der plads til 100 biler. Ud over et helt nyt bilhus på 2.200 kvadratmeter til salg og service, indrettes der en brugvognsudstilling på 1.500 kvadratmeter i den gamle Sanistål-hal, fortæller direktør og indehaver Poul Bojsen. Foto: Johan Gadegaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce