Gå til indhold
Annonce
Lemvig

Aamølle fik overrakt penge

Jysk Energis Sponsorpulje har doneret 20.000 kroner til Aamøllen, der skal både skal have fibernet og forbedret belysning
Formanden for Aamølle, Bodil Jepsen, sammen med bestyrelsesmedlem i Jysk Energi, Karl Anders Kvist, der netop har overrakt 20.000 kroner fra Sponsorpuljen til møllen. Foto: Benny Gade.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce