Gå til indhold
Annonce
Lemvig For abonnenter

For få vil være læger i Lemvig

Region Midtjylland forlænger ansøgningsfristen til lægestillingerne i den kommende regionklinik i Lemvig
Annette Roed ses her yderst til venstre, under sundhedsminister Ellen Trane Nørbys besøg i lægelokalerne på det tidligere sygehus i Lemvig. Det kniber med at få ansøgere til dne nye regions-praksis. Foto: Morten Stricker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce