Gå til indhold
Annonce
Sport

VM som opladning til OL-kapløb

Holstebro-drengen Andreas Martinsen er den eneste dansker ved inde VM i Portland i USA.

Holstebro-drengen Andreas Martinsen er den eneste dansker, der stiller op til VM i atletik. Foto: Ole Nielsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce