Gå til indhold
Annonce
Struer

7-Eleven lukker og slukker på stationen

Svigtende salg af billetter, blade og andre varer får DSB til at trække stikket til kiosken. Tag på stationen i Holstebro, lyder det fra DSB.

De rejsende tager afstand fra DSBs beslutning om at lukke kiosken på stationen i Struer. Her er det Juliane Lindbjerg Kristensen fra Humlum. Foto: Johan Gadegaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce