Gå til indhold
Annonce
Struer

Det koster forbrugerne en kvart million

Forbrugerrepræsentanterne i bestyrelsen for Struer Forsyning beskylder Niels Viggo Lynghøj (S) for at have købt sig til borgmesterposten for forbrugernes penge ved at tildele både sig selv og Anna Marie Brix Poulsen en plads i bestyrelsen.

Mads Lund og Birger Føgh er som forbrugerrepræsentanter i bestyrelsen for Struer Forsyning stærkt kritiske over for en beslutning om at udvide antallet af byrådsvalgte medlemmer fra fem til syv. De kalder det for nepotisme og politik af værste skuffe, når det nu er sket med et valg af både den afgående formand Niels Viggo Lynghøj (S) og Anna Marie Brix Poulsen fra borgerlisten Struer-Thyholms Fremtid. Arkivfoto: Morten Melhede
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce