Gå til indhold
Annonce
Struer

Døde sæler driver i land

Sygdom. Lokal sælbestand ser ud til at være ramt af dødelig epidemi. Mindst fem sæler er drevet i land ved Humlum.

Ved Humlum Fiskerleje er der drevet to døde sæler ind i løbet af en uge. Den ene er eksploderet af forrådnelsen, mens den anden er den på billedet. Foto: Peter Andersen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce