Gå til indhold
Annonce
Struer

Erling tilbage bag baren på »Pingvinen«

Det er 25 år siden, at restauratørparret Erling og Lilly Pedersen åbnede »Den glade Pingvin«, og den 1. august er det 15 år siden, at de solgte den veldrevne beværtning til Belinda og Bo Knudsen.

Belinda og Bo Knudsen flankeret af Erling og Lilly Pedersen, der gav et nap med fredag eftermiddag. Foto: Kirstine J. Christensen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce