Struer Gaderæsere efter møde: - Vi arbejder for et lovligt ræs Talsmanden for lokale bilglade unge har været til et møde med politiet og har nu fokus på at arrangere et lovligt race under ordnede og sikre forhold De lokale gaderæsere fortsætter efter et positivt møde med politiet arbejdet frem mod at kunne arrangere et lovligt gaderæs på Lindtorp Flyveplads, fortæller deres talsmand, Ronnie Nygaard Koldsøe. Arkvifoto: Andreas Bastiansen - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 jun. 2020 kl. 09:19 Stefan Mikkelsen Skov staf@jfmedier.dk Annonce Lemvig Rubens hobby foregår langs landevejene: Filmer lastbiler og deler dem på nettet Erhverv Gammel forretning er blevet sat til salg: - Jeg skal på pension Struer Brugte 21-årig kodesprog? Sag om hærværk og overgrebsmateriale blev opdaget via Instagram Erhverv Først kom den nye konge - nu den nye køreplan: Tog mellem Lemvig og København med kun et skift Holstebro For abonnenter Se video: Han sidder alene foran rådhuset - og håber nogen lytter Holstebro Ingen vej tilbage: Fusionen mellem UCH og VUC er godkendt Holstebro For abonnenter Energidrik-tyv slog til for tredje gang med samme resultatet: Nu skylder han mindst 3000 kroner Lemvig Nu er etablering af ny lysregulering gået i gang Kultur Hjemmeside peger på mødesteder for "diskrete steder at have sex" i stor skov Erhverv For abonnenter Her er de nyeste regnskaber fra de lokale virksomheder Annonce Erhverv Kristians selskab har tabt over 20 millioner, men han har stadig smil på : - Vi er meget tilpasse Lemvig Forældre presser på for lave om på skolebusrute ved Lomborg Erhverv For abonnenter Cooks lukker i to måneder, så hvad nu Henrik Mortensen? Leder Når kommunerne endelig har fat i noget rigtigt, kommer der naturligvis en anden myndighed i vejen Annonce Lemvig 28 grader og 680 kampe: Stor fodboldturnering forbereder sig på varm weekend Sport Vestjysk racerteam jagter point på to svenske baner Holstebro Hun kørte langsomt - alligevel gik det galt: 87-årig kvinde sigtet Struer Havnechefen er optimist: Mads fra Sejlerbixen tvivler på, at det kommer til at fungere Debat Blændende service Annonce
Erhverv Først kom den nye konge - nu den nye køreplan: Tog mellem Lemvig og København med kun et skift
Holstebro For abonnenter Energidrik-tyv slog til for tredje gang med samme resultatet: Nu skylder han mindst 3000 kroner
Erhverv Kristians selskab har tabt over 20 millioner, men han har stadig smil på : - Vi er meget tilpasse
Leder Når kommunerne endelig har fat i noget rigtigt, kommer der naturligvis en anden myndighed i vejen