Gå til indhold
Annonce
Struer For abonnenter

Ny kiosk åbner på banegården - men uden billetsalg

Den nye kiosk på banegården i Struer åbner uden billetsalg, og det skyldes ikke modvilje fra den nye kioskejer. Det skyldes alene DSB.

Claus Pedersen åbner ny kiosk i lejede lokaler på stationen, hvor DSB tidligere på året lukkede sin 7-Eleven kiosk. Foto: Morten Stricker.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce