Gå til indhold
Annonce
Struer

Sejrs-champagne på Ausumgaard

Hæder. For andet år i træk gik Fighterpokalen til en virksomhed i Struer Kommune. Sidste år vandt B&O Medicom pokalen og i år gik den til Ausumgaard.

De medarbejdere, der kunne være til stede i morges, skålede i champagne for sejren. Foto: Peter Andersen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce